استاد طب های تخصصی

اشتباهات تغذیه ای که برای داشتن رژیم سالم نباید مرتکب شویم

۰ نظر

امروزه دسترسی ما به اطلاعات، وسیع و گسترده است که این اطلاعات در مورد مواد غذایی می باشد و در واقع، می توانیم با این امکانات جهت گیری رژیم غذایی را ببینیم اما بعضی زمان ها تمیز دادن این اطلاعات از یکدیگر کمی سخت است اما بهتر است که تمام این اطلاعات را چشم بسته قبول نکنیم و ببینیم که متخحصصان در این امر چه توصیه هایی برای ما دارند به همین دلیل در این قسمت از ورزش و تناسب اندام نمناک تصمیم داریم اشتباهاتی را به شما بگوییم که افرادی که رژیم غذایی سالم را دنبال می کنند، آن را مرتکب نمی شوند.

اشتباهات بارز در تغذیه

۰ ۰

۵ راه حل برای فرار از دندان های زرد

۰ نظر

هر روز با خوردن مواد غذایی و حتی نوشیدنی هایی مانند : چای و یا قهوه باعث می شوید که دندان هایتان حالت زردی را به خود گرقته و از حالت شقاقی که شما تمایل دارید خارج شود حال باید چه کاری انجام داد؟ * کربنات سود ماده ای است که باعث سفیدی دندان های شما می شود،می توانید از این ماده شیمیایی به روی دندانهایتان استعمال کنید.

هر روز با خوردن مواد غذایی و حتی نوشیدنی هایی مانند : چای و یا قهوه باعث می شوید که دندان هایتان حالت زردی را به خود گرقته و از حالت شقاقی که شما تمایل دارید خارج شود حال باید چه کاری انجام داد؟

۰ ۰